Jesus skulle gå i Pridetåget

Mer
4 år 8 månader sedan #1180434 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jesus skulle gå i Pridetåget
Det här med HBTQ-frågor översvämmar alla bräddar i Sverige. Det verkar inte finnas något viktigare.
Mer
4 år 8 månader sedan #1180435 av Cosmos
Pridetåget har förvandlats till en freakshow med wannabees som enbart förstör för alla homosexuella. Väldigt synd.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1180439 av Amandara
Det har jag aldrig sagt Cosmos. Alla som kanske inte mår så bra är troll. Och hata...det var du som sa det.

Kärntrusten får vara uppstudsig och oppositionell men inga andra. Psykisk ohälsa är inte alltid vacker och trevlig. Ni har ett för snävt spann innan ni ropar troll och otrevlig. Men ni har yttrandefrihet och alla andra är troll. Behövs lite mer luft på viska. Tycker det är ständiga bråk mellan tex Nissegossen och de han tycker är otrevliga. På hans villkor. Vissa är accepterade andra inte. Vi måste ta höjd för att psykisk ohälsa kan vara allt annat än trevlig och inte döma så fort. Less på det. Jag är rätt trevlig själv tycker jag. Sätter sällan ned foten. Men jag tycker viska blivit trångsynt. Inte högt i tak som zoidar säger.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan #1180441 av Recard2016
Jag gillar inte mainstream pride för det e ett jättekapitalistiskt jippo. Skulle gå på typ anarkopride isåfall som e inriktat på klass.
Mer
4 år 8 månader sedan #1180442 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jesus skulle gå i Pridetåget
Det är bara när jag bråkar som Admin1 reagerar. Jag är utsedd till Viskas bråkstake nummer ett.
Mer
4 år 8 månader sedan #1180444 av Amandara
Men Nisse är en liten minipolis tycker jag. Fick själv en mental lavett häromdan. Vem är han att döma?