Prisa Gud. Med måtta.

Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1294202 av memphis
Svar från memphis i ämnet Prisa Gud. Med måtta.
Smart att läsa barnens bibel Geta! Det ska nog jag också göra. Orkar inte traggla mig igenom min bibel från 1900.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by memphis.
Mer
3 år 6 månader sedan #1294205 av Geta
Svar från Geta i ämnet Prisa Gud. Med måtta.
Ja, den vanliga Bibeln är på för hög nivå för mig.
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 5 månader sedan #1294638 av Rhododendron
Svar från Rhododendron i ämnet Prisa Gud. Med måtta.
Gillar passagen där det står att de renhjärtade är saliga!
Last edit: 3 år 5 månader sedan by Rhododendron.
Mer
3 år 6 månader sedan #1294663 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Prisa Gud. Med måtta.
Har läst Bibeln ett antal gånger ofta med nya ögon, dock kan bara säga att , jag aktar mig noga för att säga att jag kan Bibeln, den ändras såsom Jesu under genom Gud, Jesus går in i skapelseögonblicket och helar människor, så att de blir fullt friska, därav kan också Bibeln förändras på samma sätt. Jag kan läsa sådant som jag varken hört eller sett i samma Bibel jag skulle inte våga "citera" Bibeln utan att ha den uppslagen och säga vad som står högt om jag inte samtidigt såg texten och inför ögonen kan texten förändras. Det var som hon, hon sade, jag har läst Bibeln och det är bara är tre ord jag inte förstått, själv kommer jag bara ihåg två utav de tre som jag läste, det var vidske pelse och stentaflor.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 2 månader sedan #1325129 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Prisa Gud. Med måtta.
Jag har idag vänt mig till Gud och bett om lindring. Efter det skänkte jag honom en tanke. Prisa Gud ska man göra spontant, tycker jag. Inte be en bön och förvänta sig mirakel bara man säger "prisa Gud" efteråt. Man kan skänka Gud en tanke då och då om man väljer bort att gå i kyrkan.
Mer
3 år 2 månader sedan #1325137 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Prisa Gud. Med måtta.
Prisa Gud här kommer skatteåterbäringen! /Broder Tuck (Robin Hood)