Satans Aborter

Mer
4 år 5 månader sedan #1202871 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Satans Aborter
Det e i superreligiösa stater de inte får sexualundervisning t.ex. o där abort e förbjudet. Typ Polen, jag är halvpolack, men regeringen, kyrkan o styret där e rätt åt helvete.
Mer
4 år 5 månader sedan #1202872 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Satans Aborter
Tror du PW e för sexualundervisning? Homosexualitet e rätt bra emot oönskade barn har ja hört, tror du religiösa fanatiker uppskattar homosexualitet?
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1202877 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Satans Aborter
hur tror du Adam och Eva lärde sig hur man reproducerar sig?

det löser sig, men för den andligt blinde så är Guds Vägar sannolikt en gåta som aldrig kommer lösas men de lär göra stora försök att sätta sig på Guds Tron. BABYLON!


sen lär det vara Satan som lär unga att onanera och annat perverst i skolorna, dagis, och även i den förbannade televisionen - för det lär knappast vara Gud.

Jesus Kristus sade typ, ve den som förleder en av dessa små - det vore bättre att personen aldrig blivit född. eller att bli dränkt i havet med en kvarnsten runt halsen.


abortfrågan är mycket enkelt. det är mord och med stor sannolikhet så är alla människor som röstar på ett parti som inte är motståndare till abort= mördare.

ang. homosexualitet så tror jag det vore till samhällets bästa om vi istället för att låta de mest perversa springa halvnakna runt på gator och torg - viftandes på sin förbannade flagga precis som om de hade tagit över landet - istället hade låst in dem i fängelsehålor under jord. men det hade möjligen räckt om resten av samhället skytt dem som pesten.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1202886 av Clean
Svar från Clean i ämnet Satans Aborter
:rotfl :bravo:
Mer
4 år 5 månader sedan #1202967 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Satans Aborter
Du är skum PW.
Mer
4 år 5 månader sedan #1202981 av memphis
Svar från memphis i ämnet Satans Aborter
Trodde jag såg PW först på biblioteket. En helt skum typ. Men så såg jag att han gick i shorts. Tror inte PW går i shorts mitt i vintern.