Satans Aborter

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 5 månader sedan #1203994 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Satans Aborter
Nu vill jag diskutera lite kring temat om varför båda könen drar sina respektive och andra över en kam? Knäppgökar finns bland båda könen! Hur får vi fram ett lenare språkbruk mot sina antagonister? Jag tycker det är onödigt att klanka på respektive människor om dess fel och brister.

Men någonstans så måste man sätta gränser, jag känner ibland att taket är för högt på viska ibland, men givetvis ska vi värna yttrandefriheten, men inte när det gäller kränkande av andra människors brister!

Vars är världen på väg?
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1203996 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Satans Aborter
Mer
4 år 5 månader sedan #1204180 av krokus
Svar från krokus i ämnet Satans Aborter
Jocke,
Om jag byter ut "knäppgök" mot "psykopat", blir du nöjd då? Snacka om att misstolka mig med flit.

Det jag menade var att om en kvinna blir gravid pga en psykopat, eller en på något annat sätt olämlig man, bör hon verkligen tänka sig för innan hon behåller fostret. Detta för att psykopater är extremt jobbiga att ha att göra med! Både för mamman och framförallt för barnet.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204185 av memphis
Svar från memphis i ämnet Satans Aborter
Det här med preventivmedel är en intrssant historia. Kvinnor förväntas ta medicinska preventivmedel som rör till det i hennes hormonsystem, medan killar knappt kan tänka sig att ha en kondom på.
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1204186 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Satans Aborter
sex ska hållas inom det välsignade äktenskapet.
Mer
4 år 5 månader sedan #1204190 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Satans Aborter

memphis skrev: Det här med preventivmedel är en intrssant historia. Kvinnor förväntas ta medicinska preventivmedel som rör till det i hennes hormonsystem, medan killar knappt kan tänka sig att ha en kondom på.

Ekvivalenten til kondom er pessar, ikke p-piller. Bare kondom er en effektiv beskyttelse mot kjønnssykdommer.