Hunden och jag

Mer
7 år 5 månader sedan #875792 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Hunden och jag
Det är viktigt för dig ispegelland att du har din hund! Det gör att du får motion också när du rastar hunden!
Mer
7 år 5 månader sedan #875794 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hunden och jag
ja visst är det så Drummer :) man kommer ut varje dag o man får mycket kärlek också varje dag.
Mer
7 år 2 månader sedan #902272 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hunden och jag
Hundvalpen har hittat ett rådjursben som hon helt överlycklig tog in. Nu ligger hon o jobbar med det. Fast nu hoppas jag att rådjursben inte är farliga för hundar att äta? Grisben o fågelben är ju olämpligt att de får ha, men rådjursben? Vill helst inte ta det i från henne eftersom hon är så nöjd med att ha hittat benet helt själv och burit hem det, väldigt stolt över det.
Mer
7 år 2 månader sedan #902275 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Hunden och jag
Mer
7 år 2 månader sedan #902277 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hunden och jag
ja. de är jättefina drummer! tror du skulle bli en bra husse för du är väldigt snäll och stabil, och det är vad hundar behöver. kanske lite känslig hörsel, jag tänker på trummorna, men då kan du ge hunden en lugn plats att vara på. förresten vänjer sig hundar vid mycket, om man bara visar dem att det inte är någon fara.
Mer
7 år 2 månader sedan #902278 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Hunden och jag
Jag skulle vilja ha en gulvit labbe! Om jag nu höjer dosen på medicinen och mår ännu lite bättre ska jag köpa en sådan hund!