Hunden och jag

Mer
8 år 11 månader sedan #740949 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hunden och jag
Mormor och morfar hade hund. Mina föräldrar har haft två samtidigt. Jag tycker mycket om hundar, men är väl själv kattmänniska.
Mer
8 år 11 månader sedan #740958 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Hunden och jag
Mina föräldrar hade hund. Hon hette Molly en Golden Retriever. Hon fick artros i ena benet och i slutet fick vi putta upp henne för backarna. Tillslut så la hon sig bara ner och orkade inte fortsätta gå. Då tog mina föräldrar beslutet att avliva henne. Det var ledsamt och jobbigt och vi grät allihop i familjen. Hon blev 10 år.

Jag skulle gärna vilja ha hund, men det kan bli ganska dyrt om hunden blir sjuk. Jag skulle gärna vilja ha en vit labrador. Det som är bra att ha hund är att man måste rasta dom, så man måste motionera mycket vilket är bra.
Mer
8 år 11 månader sedan #740975 av Jesus/magnus
Svar från Jesus/magnus i ämnet Hunden och jag
hundar <3
kattor <3<3
människor <3<3<3

husdjur är vi allihopa, på ena eller andra sättet^^

Jesus (mjao)

John 8:31-32.
Mer
8 år 11 månader sedan #740990 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hunden och jag
Full fart hela dan, med en american....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 11 månader sedan #741055 av koi
Svar från koi i ämnet Hunden och jag
Jag har hund och katt. Maten kostar ca 400kr/månaden. Vaccination varje år plus oväntade veterinärkostnader som kan dyka upp. Är bara fodervärd till hunden. Jag står för maten och ägaren för försäkring och vet besök.
Mer
7 år 5 månader sedan #875790 av memphis
Svar från memphis i ämnet Hunden och jag
You are so beautiful. to me. [attachment=0:2rihjns6]<!-- ia0 -->image.jpg<!-- ia0 -->[/attachment:2rihjns6]
Bilagor: