Brevet till mina föräldrar

Mer
18 år 1 månad sedan #37252 av Aspergergirl
Åh vad underbart för dig Fragile! Verkligen starkt gjort av dig! Du är beundransvärd som orkade ta dig igenom detta! Heja dig!! Jag skär mig också och önskar att jag vågade berätta för mamma och pappa, men det går bara inte :cry: . Jag är inte lika stark som dig. Men jag håller på dig och känner mig glad när jag ser att du är så lycklig nu. Kram på dig!! Jag önskar dig all lycka i fortsättningen. /A
Mer
18 år 1 månad sedan #37254 av Undrande
Ja, men det är klart, du har ju löst upp en stor propp nu. Nyckeln till mycket lindring ligger just i att ha mod. Det brukar gå bra. Eller bra, men..8 av 10 ggr vinner man ändå på det.
Skönt att se dig så livfull.
Mer
18 år 1 månad sedan #37260 av Fredrik
Åh vad glad jag blir!! Bra kämpat Fragile!!
Mer
18 år 1 månad sedan #37275 av flisan
Svar från flisan i ämnet Brevet till mina föräldrar
Vad bra att du vågade prata med dina föräldrar.
Man ska inte behöva skämmas egentligen för vad man gjort i djupaste desperation. Det är tillräckligt hemskt att det har skett.
Hoppas att du nu får stöd och hjälp i att hitta andra sätt att hantera ditt dåliga mående än att skära dig. Jag har hört om personer som klarat av det . Lycka till.
Mer
18 år 1 månad sedan #37284 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Brevet till mina föräldrar
Väldigt fint och starkt av dig att berätta det för dina föräldrar. Väldigt positiva reaktioner du fick också. Lycka till i fortsättningen!
Mer
18 år 1 månad sedan #37289 av lobo_angel
åh va skönt för dig att få en sån fin respons. Och va starkt av dig! Jag är så imponerad över dig! Du ska va stolt! Inte alla (därbland jag) som inte ens i min vildaste fantasi skulle våga göra som du hur mycket jag än skulle vilja! Bra gjort! fantasktiskt bra gjort! Du ger mig hopp... :D Wiii!