Hur många vänner har du?

Mer
7 år 8 månader sedan #855072 av Utomjordingen
Nä, vill nog inte påstå att jag saknar mina vänner. De ville ju egentligen innerst inne inget gott när det gäller mig. De kunde hacka in min dator och sånt. De hade väl familj, jobb - barn och så... men min kvinna tyckte ändå att det var någonting konstigt med dom/mina vänner.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 8 månader sedan #855073 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur många vänner har du?
Du måste ha haft otur som dragit till dig sådana personer. Vilken tur att du har din kvinna, så du har någon att ge kärlek och få kärlek av.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 8 månader sedan #855074 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur många vänner har du?
Jag umgicks en hel del med en man på mitt riktiga jobb. Vi har supit ihop, men även gjort annat. Han är alkoholist och alldeles rödflammig i ansiktet. Jag kallade honom för NN Ölsinne på min blogg och han blev sur. Men han kan bli väldigt otrevlig på fyllan. Jag skrev aldrig ut hans efternamn. Jag ringde honom några gånger och han sades inte vara hemma, sista gången jag ringde svarade han och sa att jag hade fel nummer. En riktig prinsessa på ärten.
Mer
7 år 8 månader sedan #855079 av Utomjordingen
I början när jag blev ihop med min kvinna så sa hon att hon ska vara min livvakt! Det har hon väl också varit på ett sätt. Idag är hon gammal och har oro och bekymmer hur jag ska klara mig i framtiden om hon inte finns kvar för mig längre.
Mer
7 år 8 månader sedan #855080 av idefix
Svar från idefix i ämnet Hur många vänner har du?
Många vänner. Säkert 5-6 stycken jag umgås regelbundet med.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
7 år 8 månader sedan #855082 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Hur många vänner har du?
Vad bra, Idefix. Vad brukar ni hitta på?