Hur tänker ni kring dagen då ni inte har någon förälder kvar

Mer
6 år 7 månader sedan #968541 av Carmen Al Kebab
Hur tänker ni kring dagen då ni inte har någon förälder kvar?

Tänker mest på ensamheten... Jag själv är ganska van vid att vara ensam... Men jag kan inte tänka mig hur det blir med total ensamhet.
Mer
6 år 7 månader sedan #968546 av Amandara
Det ska bli väldigt tråkigt den hemska dag då pärona är borta!
Mer
6 år 7 månader sedan #968578 av Nissegossen
Alla mina syskon lever, men morsan och farsan är borta sedan länge, bekymra dig inte du har ändå ett socialt skyddsnät, bara du inte stöter bort de som vill hjälpa dig, framför allt såga dem inte rakt av, då blir de fiender istället. Kort sagt var inte psykopat eller narcissist då går du på pumpen direkt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 7 månader sedan #968583 av IngeF
Hvordan går det når man mistenker sine nærmeste for å stå bak et sammensvergelse? Har støtt fra meg de fleste ved å insistere på at hjerneblødning er vesentlig. Psykiatere har tungt for å tro på den slags teorier. Kverulantparanoia har blitt skapt fordi jeg ble latterliggjort og utledd da jeg "stod fram" som evneveik idiot. Min språklige formuleringsevne har ødelagt mitt liv fullstendig, ettersom det gjorde at mine reelle hjerneproblemer aldri ble tatt alvorlig. Man fokuserte på schizofreni, som er ubetydelig. Jeg var til samtaler hos psykiater i ti år uten at han fattet mistanke om mine defekter. Samtale om adferd er aldri adferd. Dessverre var man helt sikker på at "CP hamdler om at du helt feilaktig tror at andre ser rart på deg", da jeg vokste opp. Gleder meg til døden. Har ingen kontroll over eget liv, men utgangen på det vil jeg bestemme selv. Må bare vente til min mor er død. Mine penger skal min bror få. Hater ham egentlig, men han har en viss verdi for samfunnet som jeg mangler.
Mer
6 år 7 månader sedan #968626 av Carmen Al Kebab

Nissegossen skrev: Alla mina syskon lever, men morsan och farsan är borta sedan länge, bekymra dig inte du har ändå ett socialt skyddsnät, bara du inte stöter bort de som vill hjälpa dig, framför allt såga dem inte rakt av, då blir de fiender istället. Kort sagt var inte psykopat eller narcissist då går du på pumpen direkt.

Att Sverige har ett skyddsnät är en politisk lögn, varför har vi uteliggare tror du?

Nej jag har mitt sociala skyddsnät genom att tigga pengar eller spela musik istället... Får hoppas att inte moderaterna och SD får igenom sitt tiggeriförbud och ge mer makt åt staten.

Jag har bara haft oturen att få en dålig röst och halvfult ansikte... Vill människor hitta anledningar att hata så kommer de hitta anledningar att hata.

De allra flesta socionomer hade valt att ge alla pengar till invandrare istället för svenskar.
Mer
6 år 7 månader sedan #968651 av Nissegossen
Om du har taggarna utåt, vill ingen hjälpa dig! Fullt klart

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum