Vad tror ni om denna koppling?

Mer
6 år 6 månader sedan #980320 av Nissegossen
Inte psykopat, min farsa var däremot lidande av paranoia, dock inte så allvarlig att han behövde hjälp av läkare. De kunde se oss framför TV rutan vi satt och han sade, de kan se oss sitta här ifrån studion och mikrofoner fanns ju i väggurtagen och han hörde också en röst, samma sedan en händelse en del år innan jag blev född.

Jmf Ernest Hemingway Klockan klämtar för dig.

Farsan fick se en syn samtidigt som han hörde en röst säga, två versioner den stod stilla, den slog inte. Det var en kyrkklocka, den varken slog eller rörde sig.

Dagen efter blev han nästan påkörd av en postbuss, var farsans version till mig. Min bror sade han blev påkörd och bröt armen. Han sade vidare han fick armen gipsad, men bröt upp gipset efter 14 dagar, han hade till att sörja för ekonomin och han arbetade som murare och min bror sade far sade NN kom hit och känn, min bror sade jag kände hur armen läkt fel.

Min far talade inte om att han hörde en röst förrän jag talade om att jag har röster och ser syner, därefter berättade han att han själv gjorde det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #980322 av Nissegossen
:tänk Jag är välutbildad i schizofreni sedan barnsben.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #980323 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vad tror ni om denna koppling?
I den här kristna boken räknas föräldrar till schizofrena för lögnens folk:

https://www.bokborsen.se/media/upload/1507257/5211471/view/small/5211471_1.jpg?m=1445495993
Mer
6 år 6 månader sedan #980324 av Nissegossen
Det kan jag bara säga att den som skrev boken var en ren lögnhals själv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #980325 av Nissegossen
Man skall inte kasta Sten någonstans för Sten vill inte bli kastad inte ens i glashus!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 6 månader sedan #980326 av Recard2016
Ingen av mina föräldrar e psykopater, min farsa har möjligtvis tvångssyndrom.