Blir arg nästan varje dag

Mer
6 år 3 veckor sedan #1042717 av Richard
Svar från Richard i ämnet Blir arg nästan varje dag
Jo, Ängelholm är trevligt. Jag bodde ett halvår i ett ghetto i Helsingborg, men flyttade sen tillbaka till Ängelholm. Men man kan bli arg här också. Mina vredesutbrott kom när jag var 16 år o när jag var 16-19 så bodde jag med min pappa (i Ängelholm). Min syster bodde hos min mamma.

Så min stackars pappa fick ta emot mycket stryk, med knivar, batonger, el-pistoler, pepparspray o tårgas, för att han inte skötte sitt jobb eller hade diskat för dåligt. Polisen kom o körde mig till psyket nån gång. Skäms som fan över det idag, han gjorde ändå allt för mig o jag fattade inte då att han också mådde dåligt efter mammas o pappas skilsmässa.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1042719 av Carmen Al Kebab
För att han inte skötte sitt jobb eller hade diskat dåligt? :P
Mer
6 år 3 veckor sedan #1042721 av Carmen Al Kebab
Ursäkta men är det något skämt?
Mer
6 år 3 veckor sedan #1042722 av Carmen Al Kebab
Vad är väntetiden för en 1a i Ängelholm?
Mer
6 år 3 veckor sedan - 6 år 3 veckor sedan #1042726 av Maxjohan1983
Trollar du med tårgas Richard? Eller allt är troll?

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Last edit: 6 år 3 veckor sedan by Maxjohan1983.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1042758 av Richard
Svar från Richard i ämnet Blir arg nästan varje dag
Nä, det är inget skämt. Jag snéade ur på min pappa för minsta lilla grej... En gång tog han lite av "min" sprit, som jag hade tvingat honom att köpa ut, för sina pengar. Då blev jag totalt vansinnig, tror det var då polisen kom. Nu är vi goda vänner sedan länge, o vi sprayar inte tårgas på varandra i familjen längre.

Men jag tror det är rätt lång kötid här. Har själv stått i kö i ca 2 år för en ny lägenhet, o inte fått komma på någon visning än. De har nått poängsystem.