Varför skriver inga här om sina kassa föräldrar?

Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1093528 av Utomjordingen
Min styvpappa var en raggare när han var ung och senare i livet blev en tjänsteman som reste över hela världen. Dom gångerna när min styvpappa misshandlade och försökte döda mig så fanns det ingen plan från hans sida utan det var av ren impulshandling för han var väldig spontan.

Sen var han sportintresserad - han tyckte om mig när jag spelade fotboll och höll mycket på med sport. Sen tyckte han sämre om mig när jag slutade med sport överhuvud taget.

Min mamma och styvpappa stod alltid på min halvsysters sida. De prioriterade henne före mig under hela min uppväxt. Sen senare i livet när han var runt 50-års åldern blev han snällare mot mig.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1093533 av Geta
1983Dave, har du använt droger eftersom du orsakat din sjukdom själv?
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1093538 av Utomjordingen
När det gäller min kvinna så var hennes pappa Nazist som senare i livet blev sosse.

Sen när det gäller min mamma så fick jag veta att hon röstade igen på Vänsterpartiet i år.

Min kvinna röstade igen på Kristdemokraterna i år.

Ja, annars överhuvudtaget så har det varit en salig soppa utav olika människor i mitt liv - tycker jag!
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1093539 av spasy
Mer
5 år 6 månader sedan #1093542 av Geta
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1093551 av Amandara
Jag kan skriva om min kassa adopterade morbror. Han våldtog mig när jag var 4 år. Och har våldtagit många sedan dess. Jag var väl ett lämpligt offer. Skyddslös och fullkomligt tillitsfull. Han sabbade min tillit. Sedan dess har jag vetat att människor kan vara vidriga. Jag hade svårt för sexuella närmanden när jag kom upp i tonåren och har en genomsyrande känsla av att män till varje pris vill ha sex. Den känslan har blivit en visshet av senare erfarenheter. Män går över gränser. Men jag har oxå positiva bilder av män genom min pappa, brorsa, syrrans fd kille och några andra. Men många män är skitstövlar som går över gränser.
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Amandara.