Mor med till psykiatern?

Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1100696 av Nissegossen
Om du är osäker kan du ju alltid säga mor följde inte med. Men det är ljug bättre säga varför skulle mor följa med? Då har du ställt dig i förhandlings läge sedan ger sig hans sanning av sig själv?

Ha, ha hjärnornas kamp.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 6 månader sedan #1100734 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Mor med till psykiatern?
Jag tror det kan vara bra! Hon är ju Psyk sjuksköterska så de kanske kan föra ett vettigt samtal som kan vara intressant för mig!
Mer
5 år 6 månader sedan #1100746 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mor med till psykiatern?
Idag är det väl inte konstigt om psykiatrin vill ha kontakt med föräldrarna. Det var inte så på 1970-1980 talen. Då ansågs föräldrarna vara skyldiga till den psykiska ohälsan hos barnet.
Mer
5 år 6 månader sedan #1100988 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mor med till psykiatern?
Innan jag hade fyllt 18 så var mina föräldrar med mig hos psykiatern, jag gick på vuxenpsyk ändå. Mamma var kurator på sjukhuset (nu har hon gått i pension) så hon kände alla läkarna. O pappa är apotekare o kunde om medicinerna. Nån gång efter 18 hade vi väl nått familjemöte också.

Annars följer mitt boendestöd med ibland numera. Men det är jag som säger att hon gärna får vara med, så kan psykiatern få en bild av mig från en annan person.
Mer
5 år 5 månader sedan #1102549 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Mor med till psykiatern?
Imorgon ska jag med mor till psykiatern och min skötare. Wish me luck! Nervös!
Mer
5 år 5 månader sedan #1102586 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Mor med till psykiatern?

MsTibbs skrev: Om jag kommer med bössa, då har de nog kontanter! :dans


:rotfl