Har ni vänner?

Mer
3 år 6 månader sedan #1287609 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Har ni vänner?
Jag har inga barndomsvänner kvar. Vet att jag vid min första inläggning fick besöka av en sådan, men vi har tappat kontakten. Hade honom som vän på Facebook, men han tog bort mig. Umgås vissa lördagar med två fd arbetskamrater. Har en vän jag känt i kanske 17 år, den vänskapen är jag glad för. Sedan två personer jag träffat inom psykiatrin. Den ena ringde mig igår, den andra alldeles nyss. Jag tycker jag har vänner så det räcker. Ja, jag har börjat haft telefonkontakt med en kille som bor på ett boende. Honom har jag varit hemma hos en gång. Vi ska ses och dricka öl. Han fick 400 kronor av sina föräldrar som han ska spendera när vi träffas nästa gång (snart).
Mer
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1287614 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Har ni vänner?
Nej.

Jag är ju bara en CGI-karaktär och har som bekant inga vänner. :mrgreen:
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Lejonhjärta.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287626 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har ni vänner?
Jag har inte just vänner. Trivs bäst ensam med bara mina hundar. Men jag har lite sporadisk kontakt med en barndomsvän, men jag tror att hon har ledsnat på mig. Familjen har jag däremot bra kontakt med.
  • matti
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1287663 av matti
Svar från matti i ämnet Har ni vänner?
Hade massor med vänner när jag var ung,för många fick inte vara ifred tillräckligt

Nuförtiden massor med bekanta,också folk som tror känna mej de känns skrämmande imellanåt
Efter psykosen de går i etapper imellåt drar jag mej helt tillbaks stänger av telefonen för att få sinnesro eller
vaknar senast 06:00 morgonrutiner sedan på jobb å efter jobbet besöker kompisar och diskuterar flera timmar kommer hem kl 22:00 äter medicin
å lägger mej på natten nångång
Mer
3 år 6 månader sedan #1287671 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Har ni vänner?
Jag har fler vänner än jag har energi att umgås med.
Mer
3 år 6 månader sedan #1287685 av memphis
Svar från memphis i ämnet Har ni vänner?
Min hund är min bästa vän. Hon är snäll och omtänksam. Hon tillför mitt liv glädje och positiv energi. Hon är lojal och kärleksfull. Den bästa vän man kan tänka sig! Det enda hon inte gör är att prata. Vilket jag också tycker är en styrka.