Jourhavande terapeut

Mer
3 år 6 månader sedan #1289142 av wasp
Svar från wasp i ämnet Jourhavande terapeut
Pratar med kp på psyk om mitt mående och inte någon som inte känner mig, eller känner till mina problem. Jourhavande terapeut, är det någon undersköterska/skötare som sitter och jolmar, eller någon psykolog som ska trösta och försöka bygga upp ditt självförtroende?? Med mig går inte sånt, så luttrad som jag är med ca 40 års erfarenhet av psykiatrin! Har inget självförtroende längre! Allt är åt helvete!
Mer
3 år 6 månader sedan #1289152 av Stoneage
Svar från Stoneage i ämnet Jourhavande terapeut

wasp skrev: Pratar med kp på psyk om mitt mående och inte någon som inte känner mig, eller känner till mina problem. Jourhavande terapeut, är det någon undersköterska/skötare som sitter och jolmar, eller någon psykolog som ska trösta och försöka bygga upp ditt självförtroende?? Med mig går inte sånt, så luttrad som jag är med ca 40 års erfarenhet av psykiatrin! Har inget självförtroende längre! Allt är åt helvete!


:kram
Mer
3 år 6 månader sedan #1289174 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jourhavande terapeut
Man skall alltid leta efter det positiva och försöka glömma det negativa. Det finns alltid de som har det värre t.ex missbruk eller kroppsliga sjukdomar också.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289180 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Jourhavande terapeut
Jsg är oxå jourhavande terapeut ibland.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289211 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jourhavande terapeut
Jag ringde jourhavande kurator, när jag hade köpt en bil på impuls. Hon sa att jag skulle lägga ut den på blocket.
Mer
3 år 6 månader sedan #1289224 av krokus
Svar från krokus i ämnet Jourhavande terapeut
Geta,
Hur löste sig din bilaffär till slut?