Vad gör ni på dagarna?

Mer
19 år 1 månad sedan #10891 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad gör ni på dagarna?
Jag håller på ganska mycket med sajten. Jag promenerar c:a 2 timmar varje dag också. Det är viktigt att röra på sig. Det blir ganska mycket TV-tittande. Mest på Discovery, Kunskapskanalen, TV1 och TV24. Jag gillar dokumentärer, samhällsprogram och debatter. Jag läser också en del böcker och tidskrifter. Jag besöker biblioteket ett par gånger i veckan. Hälsar på mina föräldrar varje dag.
Mer
19 år 1 månad sedan #10907 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Vad gör ni på dagarna?
Harriet, jag fick kommentaren om min musik när jag var inlagd på St.Lars i lund. En del skötare tycket att det var total olämpligt för mig att lyssna på black metall. Men när jag förklarade för dom att musiken hjälper mig att kanalisera mina känslor så förstod dom bättre och blev t o m lite intresserade av musiken (åtminstonne några).
Mer
19 år 1 månad sedan #10911 av tryskey
Svar från tryskey i ämnet Vad gör ni på dagarna?
Ja, man kan liksom låta musiken "skrika åt en".
Jag lyssnar också på methal när jag behöver lugna ner mig. Det är jätteeffektivt.
Mer
19 år 1 månad sedan #10913 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Vad gör ni på dagarna?
Jo hårdrock är jättebra. Vilken fantatisk insikt en del skötare verkar ha.
Karate? Tuff tjej i lyxförpacknig.
Mer
19 år 1 månad sedan #10914 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Vad gör ni på dagarna?
Skötare....tja dom kommer i alla former. En blev jätteintresserad när jag berättade att en skiva jag har är gjord av två killar där den ene har en psykos-sjukdom. Hon gillade iofs inte musiken, men tycke ändå att det var intressant att lyssna på hans musikalisk-psykotiska utbrott
Mer
19 år 1 månad sedan #10915 av tryskey
Svar från tryskey i ämnet Vad gör ni på dagarna?
Karate är utmärkt för att avreagera sig på. Jag får utlopp för det mesta, samt att det är en jävligt rolig träningsform.
jag tävlade föresten i förra helgen, tog silver!! *stolt*