olagligheter på jobbet

Mer
13 år 7 månader sedan #334744 av skord
Svar från skord i ämnet olagligheter på jobbet
har vänner som blir betalda svart.


tråkigt.
Mer
13 år 7 månader sedan #334767 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet olagligheter på jobbet
Jag har nu äntligen slutat jobba på det här stället. Jag fick ett nätverksmöte med psykiatrin och Arbetsförmedlingen och det blir ett annat jobb inom några veckor. Inget drömjobb men jag hoppas det ska vara ordning och reda så att man trivs.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
13 år 7 månader sedan #334774 av Geta
Svar från Geta i ämnet olagligheter på jobbet
Lycka till på nya jobbet!
Vad bra att det löser sig.... :tummenupp
Mer
13 år 7 månader sedan #334811 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet olagligheter på jobbet
Fint att det löste sig för dig, Johannes och att du har ett annat jobb.
Mer
13 år 7 månader sedan #334956 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet olagligheter på jobbet

bara_på_låtsas skrev: välkommen till något som kallas ARBETSLIVET....

Såhär funkar samhället. Ha inte dåligt samvete eller försök agera vardagshjälte, ta din svarta lön och spendera den. Var nöjd, det är såhär det går runt helt enkelt!

Tjallar du är du illa ute...och varför skulle du göra det? Största delen av din arbetsgivares ekonomi redovisas och beskattas hårt, den svart adelen av det är ren välgörenhet för kunderna.


Vadå tjallar man så är man illa ute? Ska man gå och ha rädsla som en slav för dom eller? skulle gärna vilja sätta några kulor i pannan på en chef som tror dom är så ALLSMÄKTIGA medans dom är en äcklig skam.. Spottar på dem
Mer
13 år 7 månader sedan #334961 av Traxerity
Svar från Traxerity i ämnet olagligheter på jobbet
Jag vill bara ha en relation med såna som är snälla istället för att ha en med en person som bara utnyttjar en för sina egna skulder typ att man måste hålla tyst om en chef har gjort något bara för en person är högre rank så ska inte han vara en "Kung" för det för alla människor ska behandlas lika
och om en person inte har respekt för en annan person så får den personen som skiter i att ge respekt typ gå och sitta för sig själv och tänka över vad han har gjort