första nederlaget

Mer
12 år 10 månader sedan #410671 av malin71
Svar från malin71 i ämnet första nederlaget
Grattis, zoidar.! Jag tycker det är så inspirerande att du pluggar inom ditt intresse (för det är det ju ändå) och jag tror att du gör helt rätt i ditt val. Du hade blivit en fin Pastor för du har mycket kunskap i din bägare.

Kram!
Mer
12 år 10 månader sedan #410809 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet första nederlaget
Jag är mest intresseraad av kristendom. Islam var också intressant. Buddhism å hinduism läste jag för jag var tvungen.

Tack Malin, fast jag behöver mycket mer kunskap för att bli en bra pastor. Och så måste jag bli mer trygg i mig själv o.s.v. Men tids nog blir det säkert bra.

Anchored in Christ ✟

Mer
12 år 10 månader sedan #410866 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet första nederlaget
Cary on, keep up the god work!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 4 månader sedan #450444 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet första nederlaget
Uppdaterar lite.

Jag har nu läst in Historia A, Religion B, Tyska steg 1, och håller på med Tyska steg 2 (finns 4 steg). Det är tufft, men det går. Kör halvfart, men det är autobahn för mig :P

Antagligen kommer jag inte läsa steg 3, 4 i tyska för det är så svårt. Funderar på geografi.

Anchored in Christ ✟

Mer
12 år 4 månader sedan #450446 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet första nederlaget
En passus här, du får ta mitt förra inlägg med en smula humor, Guds hand vilar över det! :angel :tummenupp

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 4 månader sedan #450475 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet första nederlaget
Hehe! Först nu jag förstod ditt förra inlägg!

Anchored in Christ ✟