tyska är svårt

Mer
12 år 3 månader sedan #460737 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet tyska är svårt
Tack alla! Ni är så snälla :)

Anchored in Christ ✟

Mer
12 år 3 månader sedan #460749 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet tyska är svårt
Twinkle Sie sehen in die Augen, ein Zwinkern des ewigen Lebens durch die Augen des Betrachters. Twinkle, Twinkle Little Star in den Himmel, haben Sie die Platz am Tisch auf der rechten Seite des Ewigen. Er trifft immer den Wünschen der wahren Gläubigen. Bevor der Schüler weiß, dass, es ist geschafft. Aus christlicher Mitläufer.

Viel Glück!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 3 månader sedan #461006 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet tyska är svårt
Det var svårt det där Nissegossen!

Anchored in Christ ✟

Mer
12 år 3 månader sedan #461008 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet tyska är svårt
The glimpse in the eye, is the glimpse of eternal life in the eyes of the beholder. Twinkle, Twinkle little star in heaven. You have the seat at the table on the right side of the Eternal. He always fulfil wishes from the true believer, before the disciple knows it, it will be done. With love and understanding from a Christian follower

Det är banne mig inte svårt, jag har ju skrivit den, sedan är det inte så svårt med att gå till Google översätt och ta det från svenska eller Engelska till tyska! Inte f´n är jag bra heller på att plugga tyska verb och glosor, men en gör så gott en kan...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 3 månader sedan #461009 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet tyska är svårt
Ich Glaube

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
12 år 3 månader sedan #461011 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet tyska är svårt
Från översättningsprogrammet Babylons reklam;
Läsa några webbplats på alla språk!
En klicka översättning, hämta nu fria