vad gjorde Ni

  • lotta
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33334 av lotta
vad gjorde Ni skapades av lotta
innan ni blev sjuka eller pensionerade Nyfiken !!!!!!!
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33336 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet vad gjorde Ni
Jag "insjuknade" sista året i gymnasiet.Sedan har jag studerat, jobbat på fabrik och lab med mera.Jag har hankat mig fram. Men på grund av tilltagande psykisk ohälsa och det faktum att jag blev dömd till vård för några år sedan så har jag gått i pension. Och om jag ska vara ärlig tycker jag att det är ganska skönt. Om jag ska tillbaka till arbetslivet så får det bli något enklare jobb, typ att jobba i en butik eller så.
Mer
18 år 2 månader sedan #33338 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet vad gjorde Ni
Jobbade på lager. Plockade och packade och sedan en massa fakturering. Ganska avancerat datasystem man skulle sätta sig in i. Men på den tiden inga problem men skulle idag vara väldigt stressigt. Spelade mycket trummor på fritiden och vi spelade in i studio ibland. Det var roligt. :)
Mer
18 år 2 månader sedan #33345 av Anki
Svar från Anki i ämnet vad gjorde Ni
Jag arbetade som sekreterare och har arbetat med administration på olika företag i hela mitt liv. Gympade ofta på Friskis&Svettis och hade ett rikt socialt liv. Insjuknade efter skilsmässa (2 st barn).
Hur har du haft det före insjuknandet?
  • lotta
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33347 av lotta
Svar från lotta i ämnet vad gjorde Ni
Hotell och restaurang som värdinna och servitris

Jag var 22 då jag blev sjuk och är 39 i dag Jag har som sagt inte arbetat på åtta år Men även då jag arbetade så klarade jag inte av mitt arbete mer än korta perioder
Mer
18 år 2 månader sedan #33351 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet vad gjorde Ni
Jag pluggade på Lunds universitet, Antikens kultur och samhällsliv, religionshistoria och litteraturvetenskap.
Funderade på att doktorera i religionshistoria.