Våra bästa spartips

Mer
9 år 4 veckor sedan #729924 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Våra bästa spartips
Konserver håller sig, köp 20 st när det är bra pris. Både majs och vita bönor i tomatsås är billiga ofta.
Mer
9 år 3 veckor sedan #730210 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Våra bästa spartips
Koka vegetarisk ärtsoppa på lök, morötter, buljongtärning och ärtor.
Mer
9 år 3 veckor sedan #730211 av Geta
Svar från Geta i ämnet Våra bästa spartips
Det blir även billigt om man köper korvar med ärtsoppa. Strö på lite extra timjan.
  • Miika
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
9 år 3 veckor sedan #730248 av Miika
Svar från Miika i ämnet Våra bästa spartips
Jag vill tipsa om mina bästa budgetprodukter som jag köper om och om igen:

Schampo av märket Eldorado, finns på Willys och kostar 9:90 kr för en halv liter

Hårspray, Proffs Superstrong Hairspray, kostar runt 30 kr för en stor flaska och finns i de flesta affärer

Parfym, av märket LA RIVE Vanilla touch. Finns bara att köpa på H&M och kostar 39:50 kr. Fått många komplimanger att det doftar så gott.
Har ni några tips på bra budgetprodukter?
Mer
9 år 3 veckor sedan #730272 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Våra bästa spartips
Jag köper korvar med ärtsoppa till mig själv ibland och köper även tärnat bacon så att jag får i mig kött, lite extra. Sitter en tiggare får han samma sak där han sitter utanför affären och är det första gången jag ser hen, får de även en senapsförpackning i plastflaska att ha i och det räcker till fler ggr.

För ingen ärtsoppa utan senap!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Miika
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
9 år 3 veckor sedan #730275 av Miika
Svar från Miika i ämnet Våra bästa spartips
Nu känner jag mig sjukt ytlig med mina budgettips. Men som kvinna vill man vara fräsch ibland när man inte bryr sig om sitt yttre för det mesta av tiden