Våra bästa spartips

Mer
9 år 3 veckor sedan #730279 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Våra bästa spartips
Jag köper Eldorados toalettpapper. Tror det är rätt billigt. Har även köpt riven ost av samma märke.
Mer
9 år 3 veckor sedan #730280 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Våra bästa spartips
Jag har inget att säga om det, visst vill jag också lukta gott och använder därför Nivea roll on for men, men schampo bryr jag mig inte om då jag regelbundet rakar av mig håret och går flintis, så att det blir tvål också på huvudet.

Tja hårspray, här står en hårspray ovanpå mitt badrumsskåp och där har den stått sedan hon flyttade ut jag var sambo med. Det står också en luftrenare där att använda då så krävs för att dölja annan lukt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 3 veckor sedan #730281 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Våra bästa spartips
Vad anbelangar toa papper och hushållspapper köper jag enlagrigt papper extra långt då tar det inte slut så fort och blir klart billigast, oavsett om det är Edet eller annat lågprismärke. Mest för pengarna.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 3 veckor sedan #730283 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Våra bästa spartips
Riven ost, klart billigast Gouda på willys.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
9 år 3 veckor sedan #731401 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Våra bästa spartips
Ät inte mjukost, ta hälften så mycket margarin på mackan samt prova med ett halvt glas juice på morgonen.
Mer
9 år 2 veckor sedan #732234 av Richard
Svar från Richard i ämnet Våra bästa spartips
Min farfar kom från Tyskland till Sverige efter andra världskriget med ingenting. Han arbetade hela sitt liv på ett stålverk o han o farmor levde väldigt sparsamt. När han dog fick min pappa många miljoner kronor, guld o fastigheter i Tyskland efter honom. Min pappa förvaltar det bra. O när han dör så kommer jag o min syster att få det. Men jag kommer inte att vilja använda de pengarna, då det känns orättvist mot farfar, att han sparat i hela sitt liv o att jag sen bara lever loppan på pengarna. Men jag ska aldrig ha några barn, så jag vet inte vad jag ska göra med det.

Det var tänkt att pengarna skulle gå till bl.a min o min systers utbildning, men ingen av oss har nån högre utbildning.