Att klippa sig själv - engångskostnad 300 kr

Mer
8 år 4 månader sedan #789444 av Nissegossen
Körde länge med ett gammalt tangentbord tills jag råkade få öl eller någon annan vätska på det. Det var bra det tangentbordet för det var flera tangenter på det med fler funktioner. Det var bra för att man kopplade in via USB. Nu har jag äldre liknande men eftersom de är gamla med gammal fattning som inte har sådana inkopplingar i datorn körde jag en längre tid efteråt med fabrikens tangentbord som var medskickat. Kom på det att datorn jag nu sitter vid har en sådan fattning i sig så jag lade undan fabrikstangentbordet och plugga in det jag ville ha, då det är större mellanrum mellan tangenterna och det här har också fler funktioner.
Den nyaste datorn kräver USB-inkoppling

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 4 månader sedan #789445 av Nissegossen
Fast en del funkar inte på det här tangentbordet, då datorn kräver tillgång till F-Knapparna, det förra tangentbordet gick inte att använda om man skulle gå till F8 tex då måste jag ha fabrikstangentbordet.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 4 månader sedan #789509 av Zoidar
Jag har inte varit hos frisören på 15 år.

Anchored in Christ ✟

Mer
8 år 4 månader sedan #789511 av Geta
På hur långt hår kan man ställa in hårklipparen? Kan kvinnor klippa sig
med hårklippare?
Mer
8 år 4 månader sedan #789540 av Nissegossen
Geta, jag råkade se detta och loggar in bara för det. Det beror på hur långt du vill ha det. Om du nu inte skall ha det rakat och det inte går att använda längre distans, säger jag att du får göra en konventionell klippning, dvs att du tar en kam och tar bort det som är överflödigt, där kammen får vara distansen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 4 månader sedan #789542 av Nissegossen
Jag rekommenderar ju inte att du gör det själv, ta någon annan på det. Prata med din syster om hon inte kan hjälp dig. Förövrigt kan ju då hon inte tycka att du är dåligt klippt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum