Folkpartiet

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #38755 av
Svar från i ämnet Folkpartiet
Jo men visst är det så.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #38757 av
Svar från i ämnet Folkpartiet
Vad händer med dem som hamnar utanför arbetsmarknaden med, det finns väl ingen som vill anställa en sjukling ? Är det socialbidrag som gäller då och en sänkt sådan med tanke på A-kassans 5000:-
Mer
17 år 11 månader sedan #38758 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Folkpartiet
Nu när det snart är valtider så är det bra med information. Men jag skulle vilja se var ni får eran information ifrån? Fram med källorna.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #38759 av
Svar från i ämnet Folkpartiet
Det gäller att hänga med i svängarna och sammanfatta det hela. Det handlar om taktik från de borgerligas sida, de ger spridd information så man inte ska se helheten och vad de är ute efter.
Mer
17 år 11 månader sedan #38761 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Folkpartiet
Jag har ett djupt rotat politikerförakt som jag faktiskt är lite stolt över. I politikernas ögon, oavsett färg (ordvits), är sjuka, psykiskt eller fysiskt, en belastning. De vill gärna skära i bidragen om det går. Rent generellt tror jag de borgerliga är lite värre, men bara lite.
Mer
17 år 11 månader sedan #38762 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Folkpartiet

Gäst skrev: Vilka är svinen ?


Folkpartisterna.
I ett FP-samhälle så ska man vara hlt urflippad på ett PK sätt, då vinner man, eller, så ska man vara "stark" o göra mucho dineros, som man sen gömmer i panama.

Haja att kräva att de som har massor ska få mer i bidrag? För att de har betalat mer, är argumentet...

Folkpartisterna är ulvar i fårakläder!