Vad skulle ni ha gjort om ni var miljardärer?

Mer
5 år 8 månader sedan #1081066 av Kn@sen
Tycker detsamma, några millar räcker gott för egen del. Men det är så mycket som är snett i världen som jag skulle vilja försöka fixa. Stora problem kostar mycket pengar. Begreppet "Ge bort en fisk och hen blir mätt eller lär hen att fiska och hen kan bli mätt många gånger".
Skulle ge bort hälften och investera resten för att driva och genomföra förändringar som blir bestående, i första hand för människor och djur sen står jorden på tur.
Mer
5 år 8 månader sedan #1081084 av Nissegossen
Det behöver inte vara en stor miljon, det räcker med en liten miljon

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 8 månader sedan #1081110 av memphis
Jag skulle också flytta utomlands eftersom jag som miljardär ändå kunde träffa min familj med hjälp av flyg. Jag skulle försöka vara en god människa och stötta ekonomiskt både miljöarbete, djurarter och människor i nöd. Jag skulle nog ha flera lägenheter i olika länder och flytta runt lite efter säsong :)
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1081228 av 1Dave
Spelar på Eurojackpot ikväll. Vinner jag så blir det magasinering av två flyttlådor med grejer av sentimentala skäl. Resten säljer jag. Sen blir det en sån där häst/husbil modell äldre och åka jorden runt med sambon. (Hon skulle nog inte kunna sälja sina hästar)
Kruxet skulle nog vara att hyra betesmark dit man kommer.
Äga massa grejer är jag inte intresserad av.

/Dave
Last edit: 5 år 8 månader sedan by 1Dave.
Mer
5 år 8 månader sedan - 5 år 8 månader sedan #1081345 av Nissegossen
Skall kolla upp mina spel för att det är dags att förnya raderna i dag.

Men ingen har ringt med andra ord ingen högvinst

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 8 månader sedan #1081709 av Melody
Jag skulle hoppa på psykologprogrammet... Och köpa en lägenhet i stan tror jag.