Rösta i höst!

Mer
17 år 10 månader sedan #40946 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Rösta i höst!
Om du inte vill att bidragen skall minskas och du inte vill rösta på socialdemokraterna eller vänsterpartiet, så finns ju miljöpartiet som alternativ för dig. Det är svårt att hitta ett parti som täcker in alla ens önskemål. Själv kommer jag nog att lägga min röst på socialdemokraterna för att inte min sjukersättning skall sänkas.
Mer
17 år 10 månader sedan #40950 av Saari
Svar från Saari i ämnet Rösta i höst!
sossarna har styrt det här landet i hundra år. typ.

dom kallar sig för icke rasistsiska men dom vill inte ens tillåta friskolor. fråga invandrarna här i landet om dom tycker att sverige är ett icke rasistiskt land.

fy fan för dom politsiska partierna. framför allt vissa av dom som förnekar sina rasistiska tankegångar. och då speciellt sossarna. fy fan också för svt, tv4 och dom storsäljande dags-och kvällstidningarna som dagligen spär på detta förakt och rädsla.
Mer
17 år 10 månader sedan #40954 av Saari
Svar från Saari i ämnet Rösta i höst!
Det ät dumt att byta block nu när det mesta går väldigt bra, bra ekonomi, sjuktalen sjunker, arbetslösheten minskar kraftigt mm, mm.
Mer
17 år 10 månader sedan #40973 av Saari
Svar från Saari i ämnet Rösta i höst!
ja när sossarna har värnat om socialbidragstagarna vet inte jag. inte heller vet jag när dom värnat om pensionärerna. ni som röstar på dom lever i en lögn.

socialbidraget har sänkts (!) dom seeaste tio åren. en arbetare har fått ca 100% mer i lön dom senaste 10-15 åren.

och göran persson tjänar fem gånger såp mycket som alla andra. och pratar om jämliket. kiss my ass, göran. eller nej, please dont. hycklare. lögnare.

om inte hyran gått upp hade socialbidraget varit en skandal. det är tack vare att hyrorna går upp som socialbidraget ökar. inget annat.

såg ni inte uppdrag granskning om hur dom lurar hela jävla fackföreningsrörelsen? deras egna medlemmar. fy fan för sossarna.

såg ni inte hur sitg malm satt och ljög rätt upp i ansiktet på journalisten? hör ni inte hur tomas bodstörm ljuger om att inte beordrat tillslaget mot pirate bay?

lögnare. hela jävla bunten.
Mer
17 år 10 månader sedan #41006 av maya
Svar från maya i ämnet Rösta i höst!

Q.L skrev: Bara så ni vet kan blanka röster oxå räknas in som en vanlig röstning på något parti.....
De kan användas fel....på något sätt...minns inte hur...nån annan kanske minns bättre?


Såvitt jag hra förstått det hela så är det bättre att rösta blankt än inte alls. Då visar man att man bryr sig men att man är missnöjd med den politik som alla partier för. Om man helt avstår från att rösta har man ju ingen anledning att gnälla sen. Tycker lilla jag..

maya