Upprop?

  • Khai Chau
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #44446 av Khai Chau
Upprop? skapades av Khai Chau
go kväll

tänkte bara att om alla medlemmar här + alla medlemmar i rsmh, skickar in var sin formella ansökan, till FK, om en dator i handikapp-ersättning - vad tror ni de säger då? vad skulle hända?

Ska vi göra en sån "kupp"?
Inte att förlora ju...

K.
Mer
17 år 9 månader sedan #44448 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Upprop?
Suck! Harvar med en gammal Compaq med Windows 98. Såg i annan tråd att Jocke uppgraderat sin till 1GB ramminne, själv har jag cirka 167 MB.

Är med alla ggr för att min dator kör jag med ett tråkigt bredband som jag är hjärtligt trött på, och min hårddisk ligger på denna dator cirka 7,8 GB i utrymme. Kör med gammalt surplus materiel som är sedan 1999.

Den andra datorn har jag bara på reserv, den har cirka 2GB i hårddisken.

Skit, men det fungerar ju!

Gick in och såg nyss; Hade 112 MB i ramminne, men det funkar på alla plan! Även virus kollen, men som sagt, den är seeg!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Khai Chau
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 9 månader sedan #44450 av Khai Chau
Svar från Khai Chau i ämnet Upprop?
bra!
då är vi två... :rolleyes:

K.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 9 månader sedan #44454 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Upprop?
Är du avundsjuk? En beläst man har nog större problem, än en analfabet!
Det enda jag förbrukade på flera år, var dem vanliga hyrorna + öl! Jag är ändå en arbetargrabb i sinnet, jag glömmer inte mitt förflutna!

Jag kan tänka mig sänka min levnadsstandard, om jag får leva drägligt som människa!

Det här livet följer med en jävla massa krav, på att man är en människa av kött och blod! Så nissegossens funderingar på varför livet är orättvist, nog inte är relevant för själva levnadsförhållandet?

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 9 månader sedan #44455 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Upprop?
Pengar saknas alltid! Det spelar ju ingen roll om mam heter Göran eller Nisse. Det blir ju ändå inga pengar över!


Men självklart är det ju så att de som har, alltid gapar högst!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 9 månader sedan #44459 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Upprop?
Nä. tvärtom! Den försynte brottas alltid med sitt samvete!

Vars är världen på väg?