Upprop?

Mer
17 år 9 månader sedan #44566 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Upprop?
Du, Jocke! Lade du märke till att Nikita kallade mig Nissemannen, men kallade oss bägge för Gossar, det skall du ta till dig! För det är en extra Eloge rill dig! :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 9 månader sedan #44567 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Upprop?
Tack vare dig, så påminns jag om att jag ska börja äta multivitamin-tabletterna(en om dagen)när jag börjar om att träna!

Tack för din uppskattning av oss! Som jag brukar säga, man kan ju inte annat än att göra sitt bästa!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 9 månader sedan #44568 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Upprop?
Du, Jocke! Den som menar väl, gör sitt bästa varje dag! Om det inte blir bra en dag, ja, då var det, det bästa man förmådde den dagern!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 9 månader sedan #44569 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Upprop?
Exakt! Jag måste lära mig, att tillåta mig ha en lite sämre dag, ibland.
Men jag är av blodet "född" till en perfektionist!

Men visst slarvar jag ibland, men då är sjukdomen inblandad!

Nu ämnar jag avrunda, Isa,Alise får vi ju inte glömma om vilka som betyder mest på viska. se! Vi har alla olika uppgifter, det är så jag ser på saken! God Natt!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 9 månader sedan #44570 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Upprop?
Jag höll på att skriva/säga God Jul! Men jag säger också God jakt, fel!GOD NATT skulle det va! Se er för där ute!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 9 månader sedan #44634 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Upprop?
:D Tack Jocke!!! :D