Jobbigt arbeta på lager??

Mer
5 år 2 månader sedan #1130737 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Jobbigt arbeta på lager??
Men måste man inte kunna föra något fordon innan man sätter sig på en truck?
Mer
5 år 2 månader sedan #1130959 av Richard
Svar från Richard i ämnet Jobbigt arbeta på lager??
Där jag jobbade var det krav på att man skulle ha B-körkort, men tror inte det är lagstadgat.
Mer
5 år 2 månader sedan #1130961 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jobbigt arbeta på lager??
Det brukar hända olyckor med truckar.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1130993 av Nissegossen

Cosmos skrev: Men måste man inte kunna föra något fordon innan man sätter sig på en truck?

Har ju körkort för bil och Mc sedan 1968 och har även kört tung lastbil, lagligt

Geta skrev: Det brukar hända olyckor med truckar.

Såg att en pall som nyss höll på att få plast över hela pallen, det var inte mitt ansvar men jag hoppade av trucken innan den stannat riktigt och den körde över min ena fot. Tack vare stålhättan på arbetsskorna klarade jag mig helt utan skador. Samt nej mitt försök att rädda pallen misslyckades den kalvade och maskinskötaren fick jobb med allt som gått sönder sedan maskinen för att ta bort allt blött på golvet

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 2 månader sedan #1130994 av Recard2016
Det lager-jobbet jag hade i 3 dagar var grymt kontrollerat, vi fick knappt prata med varandra, s.k "supervisors" på oss hela tiden. Folk som fått lite högre lön för att hålla oss andra i schack. Men det var via ett bemanningsföretag jag fick de jobbet.
Mer
5 år 2 månader sedan #1130995 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jobbigt arbeta på lager??
Var det i Sverige?