Klarar inte av skolan

Mer
5 år 1 månad sedan #1135777 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Klarar inte av skolan
Tack admin!
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan #1135778 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Klarar inte av skolan
Reagila hjälper mot negativa symtom.
Mer
5 år 1 månad sedan #1135826 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Klarar inte av skolan
Tack raindrops!
Mer
5 år 1 månad sedan #1135837 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Klarar inte av skolan
Önskar jag kan hjälpa dig men jag kan berätta hur jag gjorde. Hann bara gå en termin på min utbildning innan jag blev sjuk. Jag var tvungen att ta ett studieuppehåll på ett och ett halvt år för att ställa in mediciner och bli någorlunda stabil. Under tiden gick jag i psykodynamisk terapi vilket hjälpte mig otroligt mycket. Men denna form är inte bra för alla, kan t o m försämra. Så det vore bra om läkare kunde föreslå lämplig terapiform för dig.

Jag tror jag var sjukskriven, men det är förstås längesedan, vet inte hur det ser ut idag. Men du blir inte lämnad vind för våg, det tror jag kan garanteras dig.
Mer
5 år 1 månad sedan #1135839 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Klarar inte av skolan
Tack Cosmos! Ja, jag känner förtroende för psykiatrin. De är professionella. Jag hoppas att jag kan få någon samtalskontakt. Det verkar ha hjälpt dig och fler, t.ex. Vittrad. Kul att du Fick psykodynamisk terapi och att den hjälpte. Jag tror att KBT är vanligare nu men jag är nyfiken på den psykodynamiska. Jag har läkarsamtal imorgon på telefon och han är bra så jag hoppas att jag kan bolla lite med honom om vad han tror kan vara bäst.
Mer
5 år 1 månad sedan #1135853 av Modesty
Svar från Modesty i ämnet Klarar inte av skolan
Geta, ja ospecificerad psykos kanske räknas till psykossjukdom. De kanske ändrar sig också.