Hur många här har dv som jobb?

Mer
4 år 10 månader sedan #1163406 av Richard
Mer
4 år 10 månader sedan #1163682 av Admin1
Inte så farligt. Var det inte 8 st förr?
Mer
4 år 10 månader sedan #1163687 av memphis
Förstår inte Richard hur du kan dricka så mycket som du gör och inte vara mer överviktig än du är. Du kan äta 4 hamburgare till kvällsmat utan att svälla upp bortom kontroll. Du måste ha någon sorts superförbränning. Blir lite avundsjuk för om jag åt och drack så mycket skulle jag väga 500kg.
Mer
4 år 10 månader sedan #1163727 av Richard

Admin1 skrev: Inte så farligt. Var det inte 8 st förr?

Jo, förr var det alltid 8 st. Det var max jag tålde utan att bli bakfull dagen efter. Men nu har jag gått ner till 4-5 st.

memphis skrev: Förstår inte Richard hur du kan dricka så mycket som du gör och inte vara mer överviktig än du är. Du kan äta 4 hamburgare till kvällsmat utan att svälla upp bortom kontroll. Du måste ha någon sorts superförbränning. Blir lite avundsjuk för om jag åt och drack så mycket skulle jag väga 500kg.

Jag har ju en ölmage, men jag tror inte det är så farligt med maten. Ett tag i början av året gick jag över till att äta varma mackor istället, det var mer onyttigt. Gick upp från 95 kg till 102 kg. Då hade jag ju en massa onyttigheter på dem, framförallt en massa ost.

Hamburgare är egentligen inte så farligt, brödet, osten o dressingen är väl det "farligaste". Kött är inte så farligt, inte heller t.ex. sallad.
Mer
4 år 10 månader sedan #1164046 av Admin1
Börja promenera 2 timmar per dag, Richard! Din vikt kommer att minska.
Mer
4 år 9 månader sedan #1165972 av Richard
Vi får en bonus nu i juli också, vet inte hur mycket ännu. Men det är baserat på hur mycket man har varit på sin dagliga verksamhet. Jag fick ca 2 000 kr i december, det köpte jag en TV för. Men det blir kanske 1 000 kr nu i sommar. O lika mycket i december igen. Det är väldigt snällt av kommunen!