Hur är det egentligen?

Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1182435 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur är det egentligen?
ICA kontot ligger vilande och jag använder endast kontantbetalning men använder kortet för rabattens skull.

Samt att Willys här, där har man nyligen byggt om slagit ut väggar till bra mycket större och om jag visar leg eller så är jag Willys pluskund och det dras av i kassan en äldre butiksföreståndare sade jag installera kyldiskar till grönsakerna det tjänar ni ihop på matsvinnet han sade vi håller på. Efter det kom dit fick han högre befattning regionalt. Nya ägaren till ICA nära har också kyldiskar för grönsaker jag sade till honom gå till dina konkurrenter i närområdet, han sade har gjort och log

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1182578 av Kvark
Svar från Kvark i ämnet Hur är det egentligen?

notwoodstock2 skrev: Jag är nog inte riktigt glad för arvet.Mjaoäe


Köp guld för pengarna och förvara det hemma.
Ingen behöver veta något.
Sälj av lite då och då när du vill köpa något extra.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Kvark.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1182580 av notwoodstock2

Kvark skrev:

notwoodstock2 skrev: Jag är nog inte riktigt glad för arvet.Mjaoäe


Köp guld för pengarna och förvara det hemma.
Ingen behöver veta något.
Sälj av lite då och då när du vill köpa något extra.


Nästa år har jag under 100 000 kr kvar. Vet inte om jag får bostadstillägg och sådant, det borde jag väl. Men jag har så hög hyra.
Last edit: 4 år 8 månader sedan by notwoodstock2.
Mer
4 år 8 månader sedan #1182585 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Hur är det egentligen?
Har du guld i orostider har guld alltid stigit i pris alla har respekt för guldvärdet i historien. Här Kruggerrand att köpa i orostid var det så förr att man vägde guldbitar klippte av en bit för att kanske köpa mat. Där kan en gammal brevvåg komma till sin rätt
tavex.se/guld/1oz-sydafrikansk-krugerrand/

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1182592 av Kn@sen
Svar från Kn@sen i ämnet Hur är det egentligen?
Jo i pappers vändar system som nu råder så kommer guld fortfarande ha stort värde.
När bubborna spricker kommer praktiska saker öka i värde.
Vid långvarig kris kommer guldet sjunka i värde men det kommer att dröja.
Pratar nästan om apocalyptisk
Kris, Stora saker där människor med guld och få andra resurser bjuder över varandra för nytto föremål.
Och ja! Har sett alla Madmax filmer. :)