Lån

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1200737 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Lån
finns många som lånar ut. tro inte på vad folk säger

dock så kan jag knappast rekommendera mc-köp och vill helst avråda från lån övht men jag ska inte förstöra dina drömmar. vi ska nog få smaka på frukterna på trädet vi valt.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200746 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Lån
Fantasio,
De var länge sedan du körde motorcykel. Du är ganska sjuk numera och motorcykel kan du nog inte hantera längre. Du har inget behov av den heller. Sedan blir det dyrt. Jag tycker att du istället skall ansöka om gruppboende. Du klarar inte av att sköta din egen vård för du blir bara sjukare och sjukare. Någon måste övervaka din medicinering så du blir friskare.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1200758 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Lån
Jag förstår. Min kp var på mig om gruppboende förra veckan. Men jag trivs bra i min lägenhet. Jag lovar, jag ska skärpa till mig.
Mer
4 år 5 månader sedan #1200760 av memphis
Svar från memphis i ämnet Lån
Det är inte lätt att skärpa sig när man är deprimerad. Jag tycker du ska unna dig något, Fantasio. Kanske inte en motorcykel (för dyrt), men något annat du vill ha. Kanske nya kläder och en skrivare. En smartphone? Nånting kul!
Mer
4 år 5 månader sedan #1200763 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Lån

Fantasio skrev: Jag förstår. Min kp var på mig om gruppboende förra veckan. Men jag trivs bra i min lägenhet. Jag lovar, jag ska skärpa till mig.


Handling är mer än ord! Visa att du kan handla, ja nu menade ju inte biran, ung som vakten på regementet, det kom en bryggarbil dit och han var tveksam vad skulle göra, vaktchefen öppnade fönstret och sade handla karl, vakten gick till föraren och 3 pilsner, är du lika dan?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 5 månader sedan #1200869 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Lån

memphis skrev: Det är inte lätt att skärpa sig när man är deprimerad. Jag tycker du ska unna dig något, Fantasio. Kanske inte en motorcykel (för dyrt), men något annat du vill ha. Kanske nya kläder och en skrivare. En smartphone? Nånting kul!

Det var en idé, Memphis. Ni andra, har ni lån? Jag vet att vissa har studielån. Jag har bara lånat pängar en gång, det var när jag köpte motorcykel för ca 117 000 kronor. Men då hade jag jobb, tjänade skapligt.