vad jobbar ni med? och hur mycket jobbar ni?

Mer
4 år 5 månader sedan #1205546 av Geta
Även vi som inte jobbar måste gå upp, dricka kaffe och äta gröt. Men jag njuter av min goda frukost.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205565 av mrsearlgray
har hittat ett jobb som erbjuder 20 timmar i veckan och funderar på att söka bara för att se om dom skulle vilja ta i mig eftersom jag varit sjukskriven, får se vad jag gör...
Mer
4 år 5 månader sedan #1205569 av Kloppe

Geta skrev: Även vi som inte jobbar måste gå upp, dricka kaffe och äta gröt. Men jag njuter av min goda frukost.


Det märks verkligen att du inte förstod vad jag menade!
Att arbeta 4 tim/dag tar på krafterna.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205573 av MsTibbs
Jag jobbar 50 procent inom media. Skriver och illustrerar till tidningen ASP Bladet huvudsakligen. Har ingenting med Asperger att göra, utan handlar om sociala frågor. Idag har jag exempelvis varit på seminarium om screeningetik på Regionens hus. Är även ordförande i jobbets styrelse. Har jobbat i åtta år där ungefär.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205574 av Geta
Jag jobbade i 20 år så jag vet hur själsdödande det kan vara.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205610 av Clean
Jag jobbar extra ideellt att dela ut lite saker till hemlösa tex mat och vinterkläder som folk har skänkt.
Sedan har jag studerat filosofi på distans. Det var kul, men kämpigt emellanåt.
Vissa dagar går det nedåt på jobbet och när jag studerade. Men då gäller det fortsätta göra det man ska. Sedan vissa andra dagar är det bättre. Så är det för alla oavsett sjukdom eller inte.