vad jobbar ni med? och hur mycket jobbar ni?

Mer
4 år 5 månader sedan #1205480 av Fantasio
Jag har haft två olika industrijobb. 20 år och sex dagar på det andra och sista jobbet. Efter det fyra dar i veckan på sysselsättning. Började åtta på morgonen o slutade tre på eftermiddagen. Fredagar halv två. Men det blev för mycket för mig, så nu går jag hemma och slår dank.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205481 av Slyngelsnubben
Har försökt men nu har jag insett att mina negativa symptom inte tillåter mig att försörja mig så nu sitter jag här och lever upp mina sista små slantar i väntan på min jävla skitpension...
Mer
4 år 5 månader sedan #1205501 av Cosmos
Jag extraknäcker lite grann som ledsagare 6 timmar i veckan men är mestadels ledig. Har också negativa symptom som gör att jag tvingar mig själv att gå iväg. Dessutom har jag aldrig gillat att jobba. Känslan av att vara tjänstehjon och arbeta som underställd någon något för att skrapa ihop till brödfödan luktar prostitution för mig.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1205513 av Kloppe
Arbetar som administratör d.v.s sitter mest vid en dator. Jag arbetar 50% =4 tim, 5 dagar i veckan, och har gjort det i ca 7,5 år Känns lite för mycket med 50%. Skulle gärna gå ner till 25%. Ska prata med min läkare om saken.
Arbetsgivare är Samhall. Fick jobbet genom Arbetsförmedlingen.

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Kloppe.
Mer
4 år 5 månader sedan #1205522 av memphis
Kontorsjobb på Samhall låter inte helt fel :)
Mer
4 år 5 månader sedan #1205544 av Kloppe
Jag gillar inte alla rutiner och måsten som är då man jobbar. Gå upp, dricka kaffe, käka gröt, borsta tänderna samma tid varje dag det känns inte så bra.
Man behöver ha mer än bara jobb i livet.

Det blir bättre och bättre dag för dag.