Att köpa på nätet

Mer
3 år 7 månader sedan #1283602 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Att köpa på nätet
Jag har pippi på att beställa tröjor. Väntar på fyra stycken just nu. Har köpt en hel ddel musik från Ginza också. Plus två TV-spel under sommaren.
Mer
3 år 7 månader sedan #1283622 av mrsearlgray
Svar från mrsearlgray i ämnet Att köpa på nätet
köper nästan bara på nätet nu för tiden, beställer tillochmed mitt earl grey te ifrån London, mycket godare.
Mer
3 år 7 månader sedan #1283625 av Geta
Svar från Geta i ämnet Att köpa på nätet
Butikerna i städerna kan försvinna på det här sättet.
Mer
3 år 7 månader sedan #1283639 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Att köpa på nätet
Ja, jättebra att handla på nätet fast ibland handlar jag i butik.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 7 månader sedan #1283643 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Att köpa på nätet

Cosmos skrev: Jag köper även medicin och receptfritt på nätet. De levereras direkt till min dörr. Apotea är bäst, Apoteket är också bra.


Fast nu gick jag på pumpen. 18 sept beställde jag efter medicin från Apotea. Den skulle levereras till dörren i måndags 21 sept. Nu var jag så korkad att jag inte svarade på porttelefonen eftersom jag totalt glömt bort leveransen. Så budet kom inte in i trappen.

Så var det meningen att de skulle komma ikväll istället, men tydligen blev allt så försenat att de inte hann leverera. Så nu är det sagt imorgon istället. Skit också, jag behöver medicinen nu!

I fortsättningen går jag till fysiskt apotek för att få mina mediciner.
Mer
3 år 7 månader sedan #1283649 av wasp
Svar från wasp i ämnet Att köpa på nätet
Köpte min senaste dator på nätet hos Elgiganten. Två dagar senare fanns den hos postombudet 10 min promenad härifrån. Betalade via min banksida på nätet och fick kvitto/garantibevis i mailen. Mina DVD skivor köper jag hos Ginza och de kommer hem i brevlådan. Betalar med internetbanken. Ett klick så är det betalt! Skor eller kläder köper jag i fysisk butik här i stan. Vill gärna prova så de passar!