Att köpa på nätet

Mer
3 år 7 månader sedan #1283984 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att köpa på nätet
För 25 år sedan var man tvungen att efter ett par år uppgradera minnet på datorn. Idag håller en dator mycket längre. Min 7 år gamla dator fungerar alldeles utmärkt. Tror att det idag lönar sig att köpa begagnat och att värdet på gamla datorer kommer att öka. Min nästa dator blir nog begagnad för 500 kr.
Mer
3 år 7 månader sedan #1284057 av krokus
Svar från krokus i ämnet Att köpa på nätet
Mediciner brukar jag köpa på Apotea. Ibland köper jag annat online också, men det är sällan. Skor köper jag i fysisk butik, eftersom jag vill prova dem innan jag köper. Ridkläder köper jag oftast på secondhand, det är betydligt billigare!
Mer
3 år 7 månader sedan #1284092 av Lejonhjärta
Svar från Lejonhjärta i ämnet Att köpa på nätet
Jag beställde nu senast från Ikea, faktiskt, som har extra billig fraktavgift just nu pga Corona. Även hemleverans är billigare än förut.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 7 månader sedan #1284097 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Att köpa på nätet
Jag har vid tre tillfällen köpt skor på nätet. De har passat alldeles utmärkt. Ett par jag var osäker på storleken gick jag och provade i butik först och fick dem 100 kr billigare via nätet.
Mer
3 år 7 månader sedan #1284117 av memphis
Svar från memphis i ämnet Att köpa på nätet
Jag köper precis allt på nätet utom mat och toalettpapper och sånt. Det är ytterst sällan det inte passar, och jag måste returnera varorna. Allt går att hitta billigare på nätet. Så att man får bättre råd att unna sig saker.