Dom som kan jobba ska jobba!

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan - 3 år 6 månader sedan #1294878 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Dom som kan jobba ska jobba!
Du kanske inte blir lika stor affärsman som honom vad vet jag. Men du kan väl starta eget. Det har jag funderat på. Men det blir om det blir av mycket senare i livet isåfall.
Last edit: 3 år 6 månader sedan by Pimed.
Mer
3 år 6 månader sedan #1294880 av Maxjohan1983
Ja, det kan man göra Pimed! Nån gång måste man väl våga göra det! :-)

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1294881 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Dom som kan jobba ska jobba!
Vad hade du för tankar då? Inom it, teknik och internet? Jag är inte kåt på pengar. Jag klarar mej alldeles utmärkt. Handlar på reor bara och det fungerar jättebra. När jag hade tänkt öppna eget vore det ett katthem eller liknande.
Mer
3 år 6 månader sedan #1294883 av Maxjohan1983
Ok, ja, nåt med Internet. Ett katthem är ju nobelt.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 6 månader sedan #1294884 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Dom som kan jobba ska jobba!
Nobelt vet jag inte! Jag får bra kontakt med djur. Jag ger även dom mest traumatiserade djuren möjlighet att må bra! Sedan har många som jag har hjälpt slutat ta droger som har tackat mej. Många utsatta har sagt det att jag borde jobba med att hjälpa andra människor som har varit utsatta. Så kanske ett härbärge får se. Men just nu ska jag börja arbetsträna på ett hunddagis. Jag älskar hundar. Vi är jämlika. Därför kommer vi oftast bra överens.
Mer
3 år 6 månader sedan #1294885 av Maxjohan1983
:tummenupp

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln