Datorn har helt slutat att fungera

Mer
16 år 4 månader sedan #101813 av Saari
Vilken jättebra idé Nissegossen! Jag har varit med om liknande på andra forum tidigare, det finns verkligen godhjärtade människor där ute. Jag får se om jag har något att skänka efter jul, för just nu håller jag knappt huvudet över ytan.

Isa-Alise, tråkigt med datorkraschen men jag får hoppas att du har en riktigt god jul! Kram!
Mer
16 år 4 månader sedan #101814 av Nissegossen
Ok! Jag sätter ett datum när jag skickar pengarna och det får då bli när vi får pengar i nästa månad och det får då bli måndagen den 21 januari! Efter att brevbäraren varit hos mig.
Detta för att alla som vill skall kunna hinna att få med något!
Går det bra så?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 4 månader sedan #101816 av Isa-Alise
Tack alla jättegoa jättesnälla och omtänksamma Viska medlemmar -- men jag kan inte ta emot en sådan present!!! Det är oerhört snällt tänkt, men jag har säkert bättre ekonomi än ni andra i och med att jag arbetar heltid... det vore inte rätt att ta emot en sådan gåva...

Jag vill hellre att ni som tror på Gud eller Livet sänder en bön/tanke under juldagarna till mig och min familj - liksom jag tänker på er. Bönens och tankens kraft är stor - och ger mycket effekt vad gäller trivsam samvaro och lycka... det kommer att lösa sig med dator för mig så småningom... det är inget fel i att få spara lite!


[size=150:2nc7dp9c]STOR KRAM!!!![/size:2nc7dp9c]
Mer
16 år 4 månader sedan #101824 av Nissegossen
Jag respekterar din vilja Isa-Alise!

Men jag är dock lite besviken!

Du! En stor KRAM tillbaks!!!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 4 månader sedan #101825 av Aspergergirl
Vad tråkigt att höra om datorn. =( Men skönt ändå att du har möjlighet att låna dator lite då och då. Jag önskar dig en jättefin jul och ett gott nytt år. /A
Mer
16 år 4 månader sedan #101832 av Admin1
Tråkigt att din dator inte fungerar. En dator är uppbyggd av moduler, som är utbytbara. Vet man bara var felet sitter och kan litet om datorer är det ganska enkelt och också billigt att fixa en dator. Ibland kan det också vara datavirus eller programkrasch som gör att datorn inte fungerar. Man kan också på sajter, som Tradera köpa begagnade delar billigt för reparation.

Känner du någon som kan laga datorer? Om inte kanske du kan sätta upp en lapp på RSMH-lokalen för att få hjälp av någon där. Om du nu tänker att kassera datorn är det ju ingen risk du tar att den skall förstöras för den är ju redan kaputt för dig.

När du försöker att starta din dator. Vad händer då? Kanske någon här kan komma på vad felet består i?