VISTA

Mer
15 år 4 månader sedan #170478 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet VISTA
Det låter bra, nu blir jag lite lugnare. Ett bra operativsystem vill man ju ha. :D
Mer
15 år 4 månader sedan #170481 av w200i
Svar från w200i i ämnet VISTA
Jag har kört Vista i ett par år, tycker det är överlägset XP. Ett mycket trevligare gränssnitt också.
Mer
15 år 4 månader sedan #170494 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet VISTA

Figuren skrev: Det låter bra, nu blir jag lite lugnare. Ett bra operativsystem vill man ju ha. :D


Figuren, har du ett eller två Gb i ramminne? Har du en Gb uppgradera till Två Gb eventuellt Fyra Gb, så blir det inga som helst problem med snabbheten på datorn! En Gb är egentligen för lite...

Det kan, om du har mobilt Internet få ungefär Två Mb i uppkoppling på en dator. Är den fast kan du ha upp till tjugo fyra Mb per sekund. Du kan med fördel köpa en uppkoppling som passar både mobilt och ett fast Internet. Det finns sådana avtal och det lönar sig i både tid och pengar att ha det!

I alla fall för de som har en fast dator plus laptop!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 4 månader sedan #170548 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet VISTA
Jag vet inte vad dom sätter in i den nya datorn, men skulle tro att det är 2 gb men man kan ju hoppas på att dom sätter in mera.
Mer
15 år 4 månader sedan #170553 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet VISTA

Figuren skrev: Jag vet inte vad dom sätter in i den nya datorn, men skulle tro att det är 2 gb men man kan ju hoppas på att dom sätter in mera.


Prata med dem och fråga, för det kostar ju inget! Be dem som kompensation om att få Ramminnen på fyra Gb, det kostar ju inget att fråga. Gör de det får du det ju gratis eller om inte det går till en mycket förmånlig kostnad, Att uppgradera själv kan bli dyrt för dig!

Ring tillbaka och be att få snacka med samma snubbe!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 4 månader sedan #170555 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet VISTA
Ja, det har du rätt i, ska ringa dom i morrn om dom jobbar då.