Mer minne

Mer
15 år 4 månader sedan #175279 av skord
Svar från skord i ämnet Mer minne
en extern hårddisk på 500 gb kostar 359 på elgiganten i malmö nu.
Mer
15 år 4 månader sedan #175283 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Mer minne
Ja, jag måste skaffa en extern hård disk som jag inte hade innan. Så det var inte kul.
Den jag har nu har varit felfri tills jag startade upp den så att antivirusprogrammen krockade med varandra. Det blev en krasch så nu tar det 20 min innan Windows startar efter det att jag formaterat om den. Så nu har jag varken antivirus eller brandvägg på denna. Det är därför jag inte är ute så mycket på internet nu. Vågar heller inte installera något eftersom den är lite ostabil tror jag.
Mer
15 år 4 månader sedan #175287 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Mer minne

skord skrev: en extern hårddisk på 500 gb kostar 359 på elgiganten i malmö nu.

Tack för tipset, ska kika på elgiganten här i stan.
Mer
15 år 4 månader sedan #175329 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mer minne
Om du får den att fungera med skärmen på laptoppen, eller så försök med en annan skärm till din dator, det kanske är något med den? Om du har usb kontakt, så anslut skärmen du har till laptoppen och försök att dubbelkolla här!!?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 4 månader sedan #175374 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Mer minne
Jag ska skicka iväg datorn igen i morgon efter överenskommelse med Komplett. Skärmen fungerar bra tillsammans med den bärbara så det är nog inte där problemet sitter.
Det borde inte knacka i datorn om det är ett skärmfel. Och man kan "hoppa" mellan alternativen på den blå skärmen. Men det är system verktygen som kommer upp, tror jag. Och där vågar inte jag ändra något, och ska inte heller behöva göra.
Sen har dom ju bytt hårddisken så det kan ju inte vara något mjukvarufel.
Så detta är knivit värre.
Mer
15 år 4 månader sedan #175388 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mer minne
Kan inte firman göra ett hembesök eller håller
de till för långt bort?