Hur många m/bit behöver man?

  • Erase.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 6 dagar sedan #205874 av Erase.
Hur många m/bit behöver man? skapades av Erase.
Hur många M/bit behöver man för kunna använda Youtube?
Mer
15 år 6 dagar sedan #205876 av Isa-Alise
vad är det som inte funkar för dig?
  • Erase.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 6 dagar sedan #205886 av Erase.
Svar från Erase. i ämnet Hur många m/bit behöver man?
Jag tänkte starta ett Abonnemag där jag bor... Hitills har jag varit hos min syrra när jag surfat.
Det finns ju abonnemang 0.2-24 m/bit ...vad har du för snabbhet?
Mer
15 år 6 dagar sedan #205912 av Nissegossen
Jag har 8 Mb i jacket! Funkar bra för mig,men min gamla dator som jag har som backup, funkar att surfa med men inte på youtube pga för lite Gb (8.5 Gb;ca) i hårddisken och för lite RAM minne för att funka på youtube. Min första dator, med allt som behövs går alldeles utmärkt att se på videos och filmer i IRL streaming, fast jag behöver uppgradera RAM minnet på den också! youtube fungerar således bäst med en bra dator som du kopplar upp dig på..

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 6 dagar sedan #205919 av Nissegossen

Erase. skrev: Jag tänkte starta ett Abonnemag där jag bor... Hitills har jag varit hos min syrra när jag surfat.
Det finns ju abonnemang 0.2-24 m/bit ...vad har du för snabbhet?


Hade du tänkt telia? Tänk i så fall att du får betala svindyrt för det fasta abonnemanget på telefon!
skaffa i stället, om du bor i ett comhem hus och har kabeltv, så kolla upp vad de skall ha för TV,Ip telefoni och bredband. Få försäljarna att svettas och spela på deras erbjudanden och utmana dem mot varandra och gå nu inte på försäljarnas egna idéer för det blir knepiga kontrakt, så passa dig för att helt plötsligt kan försäljaren, det är hans jobb, bringa dig ifrån utstakad och då kan det bli dyrare än vad du räknade med.

Bäst du binder dig nu, för att det kommer att bli dyrare snart, de har flaggat för det.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Erase.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 6 dagar sedan #205923 av Erase.
Svar från Erase. i ämnet Hur många m/bit behöver man?
Jag kollade comhems kostnad för 7-10 m/bit, Det låg på 319:-/Månad...
Är det SÅ dyrt!?