Frigöra diskutrymme

Mer
14 år 8 månader sedan #238589 av Räven
Svar från Räven i ämnet Frigöra diskutrymme
Du Nisse det finns adaptrar att köpa för att koppla på den lösa hårddisken o via usb koppla in den på vilken dator som helst o föra över informaion.

www.netonnet.se/index.asp?iid=137986

jag vet inte vad du har för hårddiskar men en sån dockningsstation e guld värd
Mer
14 år 8 månader sedan #238614 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Frigöra diskutrymme

Räven skrev: Du Nisse det finns adaptrar att köpa för att koppla på den lösa hårddisken o via usb koppla in den på vilken dator som helst o föra över informaion.

www.netonnet.se/index.asp?iid=137986

jag vet inte vad du har för hårddiskar men en sån dockningsstation e guld värd


Något billigare än en ny hårddisk, samt att den blir flyttbar från dator till dator!
Helt OK! Tror jag köper en sådan när jag får råd, skall rådgöra med en kompis först. :tummenupp

Då kan jag också överföra de filer som ligger på en söndrig hårddisk, som jag behöver bevara filerna på om det bara är möjligt, för då sätter jag den i den riktigt gamla datorn, försöker få igång hårddisken igen och lägger över allt på den nya som inte passar till min något äldre dator.

Då, kan jag om jag i så fall lyckas köra det överförda materialet, såsom en extern hårddisk.

Verkar skitbra och lovande här! Tacksamt mottaget!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 8 månader sedan #238618 av aspie
Svar från aspie i ämnet Frigöra diskutrymme
Ha-ha-ha! Vet ni vad jat tänkte först då jag såg rubriken: att diska alla skär i köket! Men det egentliga ämnet intresserar mig också, det är bra att ha fritt utrymme i datorn!
Mer
14 år 8 månader sedan #238624 av Räven
Svar från Räven i ämnet Frigöra diskutrymme
Nisse ja det låter bra att du rådgör med din polare så du får rätt dockningsstation.

min bror har en sån o har kunnat rädda data från gamla hårddiskar.

vissa dockningsstationer tar alla hårddiskar men dom kanske e dyrare jag vet inte.
  • Erase
  • Besökare
  • Besökare
14 år 8 månader sedan #238665 av Erase
Svar från Erase i ämnet Frigöra diskutrymme
Jag har nu skaffat en uppkoppling där jag bor...=10 mbit- den är säkert 3ggr snabbare än hos min anhöring där jag brukar surfa från..
köpte dator -04.
Har 256 mb ram,2ghtz proccesor, 64mb grafik,80gb hårddisk.
Alltså grafikkort,ramminnen osv har säkert blivit 10ggr billigare sen 3år tillbaka i tiden.
Mer
14 år 8 månader sedan #238676 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Frigöra diskutrymme
allafall,

Rappakalja!!! Ursäkta, skriv så att vanligt folk begriper!
Du har ju kunnat skriva begripligt tidigare, så varför detta?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum