Muspekaren låser sig

Mer
14 år 8 månader sedan #241752 av Räven
Svar från Räven i ämnet Muspekaren låser sig

allafall skrev: den kommer gå sönder. helt avgörande är hur länge du kan utan pekare. när bäbisen blir 4 kan man uppfostra den till inse det är fult att peka, men en dement kärring 90 år kan bara peka och växte ned


8O totalt kryptiskt för mig.....är jag dum?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 8 månader sedan #241761 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Muspekaren låser sig
Jag brukar ibland istället för att bara starta om datorn (reset-knappen) , så brukar jag helt enkelt bara trycka på avstängningsknappen och ha den avstängd ca 2 och en halv minut.

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 8 månader sedan #241770 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Muspekaren låser sig
Admin, muspekaren funkar nog inte för att det kan vara glappkontakt i själva datorn där du pluggar i kontakten till musen.

Det går inte att fortsätta använda musen om du förlorar kontakt med datorn en sekund utan att du får då starta om datorn och köra igång den med hjälp av knappen.

För att utransaka att glappet inte sitter i kontakten till själva musen, så använd en gammal mus om du har någon, som du kan testa med. Funkar den är det en ny mus du behöver istället för den gamla optiska.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 8 månader sedan #241771 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Muspekaren låser sig
Det är ju två års garanti, så gå tillbaka till butiken där du köpte den, om du har kvittot kvar och byt ut den!

Jag har ju en som är utan kula och lyser undertill med ett rött sken och den är ansluten till en USB kontakt, fungerar jättebra.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Nisegossen
  • Besökare
  • Besökare
14 år 8 månader sedan #241819 av Nisegossen
Svar från Nisegossen i ämnet Muspekaren låser sig
[youtube]
[/youtube]
Mer
14 år 8 månader sedan #241834 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Muspekaren låser sig
Dementerar starkt att jag skulle ha lagt in den!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum