Var kan man lägga ut filmer utan att alla kan se dem?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 2 månader sedan #281508 av Jocke
Ja, du har rätt, men facebook äger dock tydligen rättigheterna såtillvida att man själv godkänner arrangemanget. Det ska tydligen inte vara provokativt material som läggs ut. Såtillvida äger dem tydligen rättigheten att utesluta dig? Men det har visserligen alla siter ändå, så det är tydligen ingen nyhet. Känns det bra att ha en konto på facebook?

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 2 månader sedan #281518 av Potte-Boa Jösse
Det är helt okey med facebook. Jag har hittat gamla vänner jag inte skulle stött på annars. Det går att som ett fan lägga till kändisar man gillar. Så visst har det en del fördelar. Jag lägger ju endast ut bilder eller video som jag tycker är okey.

Nackdelen är att det kan bli för mycket. En ny folksjukdom har dykt upp: uppdateringsångest :)
Mer
14 år 2 månader sedan #281603 av Isa-Alise
Om du vill lägga ut egna filmer som du vill att bara kompisarna kan se så är en hemsida med inloggning ett alternativ - du väljer medlemmarna själv...
  • MaxErnst
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 2 månader sedan #281625 av MaxErnst
youtube och välja alternativet "visa endast för vänner"
Mer
14 år 2 månader sedan #281641 av Gothia
testa lägga upp som en torrentfil.

mintorrent.se/login.php

När du skapat torrenten så kan du där själv välja vem du sedan skall skicka torrentlänken till tex via mejl.

mvh
  • hoppaspåsvar
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
14 år 2 månader sedan #282508 av hoppaspåsvar
Svar från hoppaspåsvar i ämnet Var kan man lägga ut filmer utan att alla kan se dem?
Förstår mig inte på torrentfil :S...

Jag önskar att lägga upp filmer, så att bara vänner kan se det och de är filmer som jag med min egna videokamera spelat in tävlingar/träningar på.