Var kan man lägga ut filmer utan att alla kan se dem?

Mer
14 år 2 månader sedan #281383 av Nissegossen
Att behålla filmen i kameran är nog ända chansen, och då att lägga ut filmen via projektor, för de du vill skall se den...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 2 månader sedan #281387 av Jocke
På facebook kan du välja vilka som ska se filmerna, men facebook äger rättigheterna trotts allt.

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 2 månader sedan #281391 av Nissegossen
Just därför vägrar jag facebook!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 2 månader sedan #281450 av maktlös
Vilken typ av skydd vill du ha?

certifikat, lösenord, PGP, ip-tables etc.

Är du beredd att betala så kan jag lösa detta snabbt =)
Mer
14 år 2 månader sedan #281457 av Nissegossen
:rotfl Har viska, är inte intresserad av facebook....

Men skämt åsido, förstår att det inte är riktat till mig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
14 år 2 månader sedan #281506 av Potte-Boa Jösse

Jocke skrev: På facebook kan du välja vilka som ska se filmerna, men facebook äger rättigheterna trotts allt.


Det där stämmer inte riktigt. Gå in på användarvillkor och läs punkt 2:
Sharing Your Content and Information
You own all of the content and information you post on Facebook, and you can control how it is shared through your privacy and application settings. In addition:

For content that is covered by intellectual property rights, like photos and videos ("IP content"), you specifically give us the following permission, subject to your privacy and application settings: you grant us a non-exclusive, transferable, sub-licensable, royalty-free, worldwide license to use any IP content that you post on or in connection with Facebook ("IP License"). This IP License ends when you delete your IP content or your account unless your content has been shared with others, and they have not deleted it.