Android eller Iphone 4 mobil?

Mer
10 år 8 månader sedan #606528 av sparven75
Vilken är bäst?
Någon kunnig inom det här ämnet?
Vad skulle du välja?

Tack på förhand,
/sparven75
Mer
10 år 8 månader sedan #606598 av Cosmos
Eftersom jag har haft båda, så kan jag ge dig ett omedelbart svar: Androiden är bäst. Fast naturligtvis inte vilken Android som helst. Själv har jag en LG Optimus som jag är mycket nöjd med. Hade tidigare en Sony men den var inte bra. Skärmen var för känslig, den hakade, dålig kamera.

Min LG är som vilken dator som helst. Den har Polaris Office med sedvanliga skriv, tabell och dokumentarkiv. Fantastisk kamera på 8 mpix. En rad snygga wallpapers med kombinationer. Två webläsare, automatiskt överföring av bokmärken från dator o s v.

iPhone är kraftigt överskattad plus då priset: 6-7000. Min LG kostade strax under 3000.

Samsung är väldigt populär. Jag hade tidigare en Samsung Gio, men den var halvkass.
Mer
10 år 8 månader sedan #606600 av someone
Android är mer öppet och lättare mer riktiga nördiga vana datornördar skulle nog ta android oftare än ios som det är på iphone. Det är ju lite mer som mac ios.

Man ska ha en samsung galaxy s3 s4, eller htc one rätt bra med, sen iPhone 4S lr 5. Det kommer komma en 5S snart. Jag väntar 6an kommer jag har en iphone 4S med 64G utrymme och är nöjd.

Man kan roota android o jailbreaka ios. så man kan ändra mer än vad de tillåter.. Det blir något att nörda ner dig när du köpt en galaxy eller iphone.
Mer
10 år 8 månader sedan #606617 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Android eller Iphone 4 mobil?
Prelimentärt kommer Iphone 5S och en Iphone budgetmodell Den 10/9. Dom kommer också släppa IOS 7 då så man kan uppdatera sina Iphone5. 4:an kommer att upphöra att säljas.
Mer
10 år 8 månader sedan #606623 av sparven75
Den här har jag intresse för:

www.elgiganten.se/product/mobil- ... tphone-rod
Mer
10 år 8 månader sedan #606658 av Admin1
Priserna är ganska höga för en smartphone och i klass med den billigaste stationära datorn. Själv är jag gammalmodig och kör med stationär dator. Men om jag reste mycket skulle jag köpa en smartphone utan tvekan. Väldigt bra att kunna sitta på tåget och surfa.