Android eller Iphone 4 mobil?

Mer
10 år 8 månader sedan #606677 av krokus
Nu har jag ju bara provat Android, av den enkla anledningen att jag inte har råd med en Iphone. Jag har en Samsung Galaxy s3 Mini och den är mycket bättre än min förra smartphone. (Samsung galaxy 5 tror jag att jag hade förut, en riktigt budgetsmartphone). Samsung Galaxy S3 Mini är lätt att hantera och den är som sagt en miniversion av S3:an, så skärmen är lite mindre än S3:an, vilket jag tycker är bra. Jag vill inte ha en gigantisk telefon.

Vilken som är bäst? Jag kan inte svara på det eftersom jag har mycket lite erfarenhet av Iphone. Min pojkvän har en Iphone 4S och han är nöjd med den. En fördel med Androidtelefoner är att laddkontakten är densamma på alla, dvs, en Samsungtelefon kan laddas med en laddare från Sony(Ericsson) eller htc och så vidare.
Mer
10 år 8 månader sedan #606685 av wasp
Svar från wasp i ämnet Android eller Iphone 4 mobil?
Både android och iOS har både för och nackdelar. I android kan du lägga in dina egna mp3 filer, medans apples grejor är låsta till Itunes och det kostar pengar för var låt du tankar hem. 12:- per låt, eller 125:- för ett album. Visserligen finns det billigare varianter än fullpris, men men! iOS upplever jag som stabilare än android, du behöver inte trilskas men att telefonen hänger sig och du får starta om så ofta.
Mer
10 år 8 månader sedan #606709 av someone
Sant wasp.

mp3or är inga problem att spela upp. Men .flac mm blir krångligare.