Musmarkören lever sitt eget liv... [Solved!]

Mer
8 år 6 månader sedan #776499 av notwoodstock
Jag tror du helt enkelt behöver en musmatta eller underlag som fungerar med optisk mus. Exakt så var det för min Mac-mus. :idea:
  • Frankie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 6 månader sedan #776501 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Musmarkören lever sitt eget liv...
Musmatta i all ära, men musen har darrat som fan själv sen jag installerade Linux på datorn. Problemet fanns inte innan dess.
Mer
8 år 6 månader sedan #776508 av Nissegossen
Titta på undersidan av musen. Detta för att det kan finnas lite skit under den som finns där. Minsta upphöjning på något ställe gör att musen inte fungerar som den ska. Som Admin föreslog prova med en annan mus.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 6 månader sedan #776509 av Nissegossen
Sedan kan jag ju säga att med Linux på datorn har gjort att datorn har fått ett eget liv och gör lite som den själv vill.

Ungefär som rösterna jag har, jag lyder ju inte dem utan gör lite som jag själv vill. Tror nog att de som har makten över min tanke kan vara både frustrerade och lite arga. Som sagt ingen skulle gilla att vara chef över mig. :tomte

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Frankie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 6 månader sedan #776512 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Musmarkören lever sitt eget liv...
Nisse m.fl!
Jag har provat med en sladdlös mus. Samma visa.
Sen utan mus, bara själva touchplattan på datorn... Samma visa där också! GRRRRRR.
Som sagt. Det var Linux fel. :mrgreen:
Mer
8 år 6 månader sedan #776513 av Nissegossen
[youtube:203dqrvy]QzAa2CtRink[/youtube:203dqrvy]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum