Musmarkören lever sitt eget liv... [Solved!]

  • Frankie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 6 månader sedan #776800 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Musmarkören lever sitt eget liv...
Ja, herregud. Så mkt problem med våra datorer... Alltid är det något! Jag "hade" en teori om att musplattan var crazy pga en liten spricka (musplattan är gjort av glas, så inihelvete osmart av Apple!).... Så jag tog bort de små skärvorna, som jag som sagt trodde tryckte neråt liksom, in mot plattan om ni förstår hur jag menar... Resultat: mer sprickor!

Jag har svettats och nästan gråtit över min Mac. Men jag har min gräns. Den är nådd nu!

PC - perfect computer ;)
Mer
8 år 6 månader sedan #776811 av Nissegossen
Jag kör utan musmatta, för mig räcker det med ett plant underlägg att ha musen på. Det jag har här vid den här datorn just nu, är en gammal skärbräda i trä med en himla massa år på nacken och det fungerar oklanderligt. Har kört med mus på täcket när jag hade en dator stående i mitt sovrum när jag sov där. (Sover nu övervägande i vardagsrummet där jag även har en säng. Har 27 tums skärm så att jag kan ligga därifrån och hjälpligt styra datorn därifrån. Dock på det soffbordet har jag en musmatta, då det är enklast)Jag har förövrigt bara en mus med sladd, de andra är trådlösa.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
8 år 6 månader sedan #776813 av Nissegossen
Har förövrigt icke någon lust att lyfta på häcken ur stolen och få någonting gjort. Det kallas för negativa biverkningar....

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Frankie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 6 månader sedan #776879 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Musmarkören lever sitt eget liv...
Jag förstår!

Jag tröttnar snabbt. Speciellt efter att ha svettats som ett mähä över en dator som i princip vägrar fungera, trots massa arbete. Tippen nästa. :p
  • Frankie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
8 år 6 månader sedan #777209 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Musmarkören lever sitt eget liv...
Problemet är äntligen löst.... peppar peppar.....
Tryckte på en tangentkombination och lade sedan en bok under musen.
Verkar som om det var den TRÅDLÖSA musen som pajat, använder nu en med "tråd"!

:mrgreen:
Mer
8 år 6 månader sedan #777306 av Admin1
Bra att det löste sig.